Ciccililia

210909

Publicerad 2009-09-21 22:11:10 i Allmänt,

Denna måndag har varit nästan lika ointressant som de senaste dagarna varit med undantag av Sexmästarmötet som var vid 18 idag.
Det var kul att höra hur de andras introduktioner har varit. Alla verkade nöjda med några få undantag som kunde rättas till.
Masserade Madde idag också, det blir bara roligare och roligare att massera nu, inte bara för pengarna utan det är kul. =)

Imon är det fullt upp som gäller hela dagen.
Först föreläsning 10-12, expen 12.15-12.45, föreläsning 13-15, efter det hem och käka middag för att sen cykla tillbaka till skolan och gå på styrelsemöte 17.00 och sen föreningsmöte 18.00.
Det blir en hel del...

Jaja, det var väl det jag hade att säga idag.

Nu ska jag sammanställa en kontaktlista och sen mysa ner mig i sängen med tända ljus. =)




Pusspuss!



Längtar efter dig hela tiden!!! =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cicci

Cecilia heter jag och jag bor i Göteborg. I min blogg får ni följa mig i min vardag, när jag är bitter på att tågen inte går som de ska, när jag pysslar hemma och när jag röjer i köket. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela