Ciccililia

Äntligen är det över!!!

Publicerad 2009-09-12 23:06:20 i Allmänt,

Ja, nu är nollningen slut! Det har vart två långa veckor och det har vart många tidiga morgnar och sena kvällar! Lägg till lite feber och rejäla förkylningar så blir det inte direkt bättre!
Men jag ska inte bara klaga, det har varit sjukt kul också!

Är grymt stolt över våra nollor iår, de har verkligen satt Humanus på kartan! =D

Nu är det bara den lilla detaljen med att fakturera sponsorer och se till att vi får våra pengar kvar men det är ju som tur va kassörens jobb så jag slipper! =D

Idag sov jag till halv ett! Så jävla skönt att få sova ut men inte hjälpte det mig, var fortfarande grymt trött!
Det är väl det priset man får betala när man är igång trots att kroppen säger nej...
Gick ner en snabbis till Sjukan och va hemma igen vid typ halv nio. Kvällen spenderades framför tvn med Malin.

Imon ska vi två åka till IKEA. Det ska bli riktigt kul. Har ju helt negligerat mitt nya rum och bara ställt in allt i en enda röra... Det ska bli skönt att få ordning och lite fint dessutom...
Ska köpa gardiner och lite fler förvaringslådor. Kanske till och med lite mera krimskrams. =D

Usch, klockan är elva och jag är sååå chokladsugen! Funderar på att gå till Maxims och köpa nåt smarrigt! Det är livsfarligt att ha en butik som har öppet så sent precis utanför dörren... =S


Nej, det blir nog en chokladbit trots allt!
Är inte ett dugg trött så jag kan inte direkt gå och sova bort mitt godissug! hehe...


Ska dessutom passa på att Gratta Maria som blev friad till i Torsdags! Massa grattis till dig och din Mats!



Tjing!

Kommentarer

Postat av: Maria Jensen

Publicerad 2009-09-13 19:53:21

Åhhh vad söt du e Cicci! =) Jag blir helt tårögd =) hihi... Tack så mkt! Pussåkram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cicci

Cecilia heter jag och jag bor i Göteborg. I min blogg får ni följa mig i min vardag, när jag är bitter på att tågen inte går som de ska, när jag pysslar hemma och när jag röjer i köket. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela