Ciccililia

Bortskämd!

Publicerad 2009-09-23 12:36:18 i Allmänt,

Jag måste vara sämst på att starta dagen tidigt! Jag vaknade vid sju i morse och kände mig hyffsat pigg och tänkte: Fan va nice, nu kan jag läsa i en eller två timmar innan jag kunde gå upp vid nio och starta min dag. Skitbra!
Meeeeen nej, det blev inte så...
Jag vaknade vid typ tjugo över tio av att telefonen ringde och jag inte fattade ett skit vad som hänt!
Jävligt onice asså!
Jag har blivit för van vid att inte ha något att göra i skolan och kunna sova länge och va uppe sent på kvällarna.

Jag måste bara passa på att säga grattis till Foxy aka Bitterfittan som hittade hit heeelt utan alkohol! Jag är så stolt över dig gumman! ;D

                                               

En nyårspuss och en bild från en oförglömlig kväll får avsluta detta inlägg! =D
Minnen, minnen, minnen!


Köss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cicci

Cecilia heter jag och jag bor i Göteborg. I min blogg får ni följa mig i min vardag, när jag är bitter på att tågen inte går som de ska, när jag pysslar hemma och när jag röjer i köket. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela