Ciccililia

Flitens låga brinner...

Publicerad 2009-09-18 19:05:59 i Allmänt,

på Tullslätten 21, rum 314!
Japp, jag är riktigt duktig! =D
Inhandlade ju en väska idag och när jag skulle lägga i alla mina grejer upptäckte jag att det var ett hål i ett av facken! Inte ok! Men lat som jag är så orkar jag ju inte gå tillbaka och byta så jag plockade framnål och tråd och fixade det själv.
När jag ändå var i farten passade jag på att sy fast min ficka på min svarta vårjacka också, den låstnade ju för typ ett år sen och min provisoriska räddning höll till juni iår, vilket är bra för att vara jag! =)

Min gamla syslöjdslärare Ing-britt skulle säkert ta tillbaka mitt VG och ge mig ett starkt IG om hon sett mitt arbete idag! Men det är inte så lätt att sy fast en ficka på en jacka som är fodrad.
Jag hade ju inte nån direkt lust att sprätta upp hela skiten!

Jag hade iaf mitt nya favoritband The Baseballs i bakgrunden och det gjorde det hela lite mysigare iaf. =)




Antar att jag får tacka Peter för tipset, är helt fast! =D


Nu väntar snart bio, ser fram emot det.
Dels för att det ska bli kul att se filmen och dels för att komma bort från Tullen en stund. Det är ju fredag och det har redan börjat festas på en del ställen här och det är högljutt.

Va tantig jag lät men ibland vill man bara ha det lite lugnt!

Imon ska jag träffa Maria, hoppas bara på att hon inte är för bakis! ;) Hon ska ha fest idag. Haha!


Pusseluss! <3

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cicci

Cecilia heter jag och jag bor i Göteborg. I min blogg får ni följa mig i min vardag, när jag är bitter på att tågen inte går som de ska, när jag pysslar hemma och när jag röjer i köket. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela