Ciccililia

Fullspäckad dag och huvudvärk...

Publicerad 2009-09-22 21:38:35 i Allmänt,

Dagen var som sagt fullspäckad dag idag. Skola 10-15, sen styrelsemöte och föreningsmöte. Ett lyckat sådant dessutom, vi fick alla poster utom en. Det känns jätteskönt! Kul att vi är nästan full styrelse! Förhoppningsvis kommer Humanus komma igång ordentligt nu. Wee!

Nu när jag kom hem kändes det som hela mitt huvud skulle sprängas. Har mått ganska kasst hela dagen och ätit dåligt så det är säkert därför. Jaja, jag ska inte klaga...

Har nog inget mer att säga just nu... Ja, jag är på dåligt humör!!!


Pussåkram!

Kommentarer

Postat av: Bitterfittan

Publicerad 2009-09-22 23:07:19

HELT otroligt. Jag hittade hit helt nykter. Det är inte illa ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cicci

Cecilia heter jag och jag bor i Göteborg. I min blogg får ni följa mig i min vardag, när jag är bitter på att tågen inte går som de ska, när jag pysslar hemma och när jag röjer i köket. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela