Ciccililia

Helg

Publicerad 2009-09-24 22:41:18 i Allmänt,

Imorgon är det fredag och det betyder att vi ska få våran hemtenta. Det betyder alltså att jag faktiskt måste börja plugga! Suck! Det har vart väldigt sköna och slappa veckor det senaste...
Men man måste ju börja någon gång och det får bli på måndag! ;p

Att det är fredag betyder dessutom att det är låning och det i sin tur betyder att jag kan fylla på mitt kylskåp. =) Inte för att det är så jättetomt, jag svälter ju inte direkt men det är alltid kul att inte behöva äta samma mat hela tiden som det lätt blir när man inte har mycket mat kvar.

Funderar på om jag ska göra en stor sats med ärtsoppa som jag gjorde förra hösten, har ett paket kvar och det är ju så sjukt gott! =)
Ska bara få tummen ur... Det kanske blir flera satser med tanke på att ALLT brukar vara roligare än att skriva hemtenta!

Måste bara tipsa om en grym kortfilm jag såg på svt, igår tror jag att det var. Den heter Frukt är också godis och ifrågasätter om föräldrar verkligen vet vad deras ungdomar gör på kvällarna. Istället för droger använder dom apelsiner. Haha! Skitbra är den! Det är en hollänsk film av Arne Toonen, orginaltitel är Juiced. Tyvärr finns den inte på SvtPlay och jag hittar den inte nån annanstans heller. Ni får helt enkelt lita på att den var bra! =)


Nej, nu ska jag sova och drömma om Pubburgartallriken som jag ska käka när jag och Malin är på Puben imon! Nice!


Sov så gott!
Pusseluss!


p.s. Pappa I love you! Jag har det i generna! ;) d.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cicci

Cecilia heter jag och jag bor i Göteborg. I min blogg får ni följa mig i min vardag, när jag är bitter på att tågen inte går som de ska, när jag pysslar hemma och när jag röjer i köket. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela