Ciccililia

Mysig heldag med Maria =)

Publicerad 2009-09-19 23:11:58 i Allmänt,

Jag har inte pratat med Per på hela dagen om man bortser från en kort sms-konversation, det känns lite konstigt faktiskt. =(
Men det har liksom blivit så. Jag vaknade sent och stressade iväg till Maria vid ett och sen har vi umgåtts hela dagen, åkte därifrån vid 22.
Han skev att han satt på en uteservering när vi smsade vid sextiden så han dricker säkert öl med sina kompisar nu. =)

I alla fall.

Jag och Maria har haft en jättemysig dag! =)
Vi började med att gå en promenad till Skälby och kollade på alla djuren. Det va Skälbydagen, tror jag det hette, med ponnyridning och kaninklappning mm. Massa barnfamiljen, pensionärer och vi två! Haha!
Men det va jättemysigt! Grymt härligt höstväder. =)
Dom hade en konstutställning i en gammal potatiskällare där vi köpte var sin fin ring.
(Lägger upp bilder senare, orkar inte nu)
Sen gick vi hem till henne igen och kollade på TopModel12 och bläddrade i hennes bröllopstidningar. Väldigt tjejigt och väldigt kul måste jag säga! Jag vill också planera ett bröllop!!!
Vid sex kom Mats hem och vi åkte till Citygross och handlade tacos som som förtärdes framför tvn och Superstars. En riktigt mysig lördag med andra ord! =)

Jag och Per funderar på att åka iväg nånstans när vi ska fira två år, den 11 november, men vi vet inte riktigt var... Det får ju inte vara något överdrivet dyrt heller. En weekend på nåt mysigt ställe här i Sverige eller nån sista minuten till nåt varmt ställe...
Nån som har några bra förslag?

Nej nu ringde Per. =)


Pusspuss!

Kommentarer

Postat av: Maria Jensen

Publicerad 2009-09-20 10:46:06

hej, tusen tack för igår =) jag hade jättekul med dig =) hihi... pussåkram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cicci

Cecilia heter jag och jag bor i Göteborg. I min blogg får ni följa mig i min vardag, när jag är bitter på att tågen inte går som de ska, när jag pysslar hemma och när jag röjer i köket. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela