Ciccililia

Segt internet =(

Publicerad 2009-09-15 16:29:45 i Allmänt,

Mitt internet är så fruktansvärt segt nu så det går liksom inte att surfa ordentligt!
Nu smygsurfar jag på nån granne, det är skönt att det finns folk som bjussar på sitt nät tycker jag! =D

Nästa termin är det dags för praktik och jag hoppas på att få göra den i Gbg, har kollat upp ett ungdomshem som heter Lillgården som jag gärna hade varit på.
Nu får jag bara hoppas på att Göteborguniversitet godkänner att jag gör min praktik i delas län och att våran praktiktant söker upp dom.

Pratade med Johanna, som flyttat in här på Tullen, hon läser också till Socionom och hon sa att tanten kunde vara lite slapp... Mycket snack och ingen verkstad typ... Det är ju inte så kul.
Men om hon inte kan fixa det så kanske jag kan ringa dom iaf. Göra en liten fuling typ. =)

Har kollat runt lite på jobb här i Kalmar och funderar på att söka ett extrajobb som personlig assistent.
Jag har funderat en del på att söka det innan men alltid stannat kvar på Hemköp så nu känns det som rätt tid att testa nåt annat. =)
Jag får se hur jag ska göra, har ju en del annat att göra med styrelsen och så... Måste dessutom jobba minst tre ggr på puben eller kåren för att betala mitt faddervip jag använde under nollningen...
Men det hade iaf vart kul att testa och dessutom hade ju inte pengarna suttit helt fel heller.


Mitt nya rum är typ klart nu! =) Var ju på IKEA med Malin och gjorde av med 2000 spänn! Men det var det värt för det är jättefint nu! Ska bara hitta några snygga gardiner så är jag nöjd sen. För tillfället iaf.

 

Nej nu ska jag gå ut i köket och fixa lite mat. Blodpudding! Mums! Bra och billig studentmat! Imon ska jag göra kycklinggryta, kanske curry, det va längesen! Mmmmm! Nu blev jag verkligen hungrig! =D

 

Måste gratta min underbara Ronny som fyller 25 idag! =)


Det kan man inte tro!!! ;P


Massa pussar och kramar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cicci

Cecilia heter jag och jag bor i Göteborg. I min blogg får ni följa mig i min vardag, när jag är bitter på att tågen inte går som de ska, när jag pysslar hemma och när jag röjer i köket. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela