Ciccililia

Sista för idag!

Publicerad 2009-09-23 23:04:25 i Allmänt,

Jag lovar!

Det är inte klokt vad man har mycket att blogga om när man inte har gjort ett skit på en hel dag!
Kanske är det tristess eller så har jag bara ett sjuuukt intressant liv som jag måste dela med mig av till alla andra. =)

Imon har jag iaf PPU (personlig professionell utveckling) vid nio och sen på kvällen är det jobbarmöte.
Sen ska jag massera malin med. Lite mer aktivitet än idag med andra ord. =)

Nu: tandborstning, lite ett gulligt godnatt samtal, lite läsning och sen sömn!
(Skriv upp det, jag delar ju med mig av mitt sjukt intressanta liv!!!)

Kommentarer

Postat av: Barbro Apell

Publicerad 2009-09-24 10:42:05

Hej Kråka. Det är så skönt att höra att du har ett sådant bra liv som du trivs med. Roligt för dig att du snart får träffa din älskling, förstår att du längtar när du är bland så många ungdomar. Kul också att höra att du snart skall till Göteborg, kan nog vara bra för dig att få koppla bort Kalmar lite. Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cicci

Cecilia heter jag och jag bor i Göteborg. I min blogg får ni följa mig i min vardag, när jag är bitter på att tågen inte går som de ska, när jag pysslar hemma och när jag röjer i köket. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela