Ciccililia

Snyft och snörvel!

Publicerad 2009-09-23 19:19:01 i Allmänt,

Ibland blir jag bara så trött på mig själv!
Jag och Per har inte setts på en månad och vi hade bestämt att vi skulle ses nästa helg men för en stund sen när jag bläddrade igenom min almanacka såg jag att jag hade dubbelbokat! =S
Det är ju Reprissittning på lördag och jag både vill och typ måste gå.
Med andra ord så kommer vi inte ses på ytterligare en vecka och det känns rent ut sagt olidligt!

Det är ett jäkla pussel när man har var sitt liv i var sin stad... =(

Det positiva i historien är att han kanske ska ta ledigt och komma hit torsdag- söndag och att jag åker till Göteborg redan veckan efter! =D
Efter det är det bara en månad kvar till vi ska åka till Köpenhamn och fira våran 2årsdag! Wee! 

                                                            



Just nu saknar jag iaf ihjäl mig!!! =( Längtar, väntar och läääääängtar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cicci

Cecilia heter jag och jag bor i Göteborg. I min blogg får ni följa mig i min vardag, när jag är bitter på att tågen inte går som de ska, när jag pysslar hemma och när jag röjer i köket. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela