Ciccililia

Söndag

Publicerad 2009-09-20 23:43:04 i Allmänt,

En sjukt oproduktiv sådan...
Har legat i sängen och kollat tv och surfat... Inget mer typ.
Nu sitter jag i köket och har kollat film med de andra och ska snart lägga mig.

Imon har jag inte heller några direkta planer, borde städa upp lite i rummet och kanske komma ut på en promenad eller nåt men annars har jag ingen aning om vad jag ska hitta på. Tvätta mina converse kanske...
På kvällen är det sexmästarmöte, ska bli intressant att se hur dom andra tycker att deras nollning gått, själv är jag skitnöjd! =)

Jag och Per har bestämt att vi ska åka till Köpenhamn på våran 2 årsdag. Det ska blir riktigt nice.
Har kollat på hotell och olika restauranger och sånt hela dagen. Vill åka nu!
Det ska bli så himla skönt att komma bort från vardagen ett tag och bara vara med varandra.
Saknar honom så mycket nu, vi har inte setts sen jag åkte hit till Kalmar. =(
Men om två veckor så ses vi iaf. Men det känns som en evighet!

Den 17 oktober är en speciell dag. Inte bara för att min underbara pappa fyller 50+, utan för att jag också är bjuden på bröllop. Det är Åses vän Sandra som ska gifta sig med sin Leo och på inbjudan stod det Mikael och Åse med familj så självklart ville dom ta med sina döttrar. =)
Jag tackar ju inte nej till en resa till Gbg särskillt inte om man kan få sällskap så det va ju klart att jag tackade ja!
Att alla döttrarna Larsson-Eriksson skulle med (det är nästan spikat och med lite hot lär det ju bli alla fyra) så var det ju ingen tvekan!
Oss fyra på Avenyn kommer bli så great! Längtar redan! Wee! =D


Skönt att ha lite aktiviteter planerade framöver.


Nej, nu blir det sängen.


Pussåkram!

Kommentarer

Postat av: Ylva

Publicerad 2009-09-22 13:48:59

Haha, nu har du övertygat mig om att jag ska gå på bröllopet! :) Ett tag tänkte jag att det skulle bli lite för mycket resande fram och tillbaka men nu har jag ju inget val. Det blir kuuuuuul!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cicci

Cecilia heter jag och jag bor i Göteborg. I min blogg får ni följa mig i min vardag, när jag är bitter på att tågen inte går som de ska, när jag pysslar hemma och när jag röjer i köket. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela