Ciccililia

Tenta....

Publicerad 2009-09-28 21:08:13 i Allmänt,

Ja nu har allvaret dragit igång igen och jag vet inte riktigt hur jag ska få tiden att räcka till. Satt flera timmar på bibblan idag och allt jag fick ner var en rubrik. =S Efter jag åkt hem och käkat satte jag mig på mitt rum och försökte fortsätta men det stod helt still, ingen motivation alls! =(
Men det löser sig det är ju bara 9-15 sidor kvar att skriva! BLÖ!

Dessutom har jag två möten, en spexträff och en sittning som ska hinnas med denna vecka. Jag hoppas på att jag hinner klart innan lördag så jag kan ha sittningen som tentaslask! Det hade vart nice att bara slappna av och ha kul. =D

Nu blev det ett sånt där gnälligt inlägg igen men det är så jag känner mig just nu...
Kan ju tillägga att det va sjukt kul att jobba kårkväll, det gick fort för jag hamnade i stora baren och där är det ett högt tempo.
Vissa personer va sjukt dryga och jag hade god lust att slå en flaska i huvudet på dem man jag tog mitt förnuft till fånga och la band på mig. Men förutom det va det kul!
Kvällen avslutades med efterfest på sjukan, det va kul och behövligt att få slappna av lite. =)


Nej, nu ska jag bädda ner mig i sängen och vänta på andra delen av Idol. =)



Sjukt tråkigt inlägg men håll ut, det kommer bli bättre. Snart...



Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cicci

Cecilia heter jag och jag bor i Göteborg. I min blogg får ni följa mig i min vardag, när jag är bitter på att tågen inte går som de ska, när jag pysslar hemma och när jag röjer i köket. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela