Ciccililia

Tentaplugg eller toastäd...

Publicerad 2009-09-25 15:25:35 i Allmänt,

...pest eller kolera?
Det är ungefär samma sak.
Jag vet inte om jag har berättat det men min toa här i mitt nya rum är så jäkla vidrig!
Den är helt gul precis vid vattenytan och det går inte bort, har skrubbat som en galning.
Men idag va jag och Malin på Maxi och jag inhandlade lite klorin så förhoppningsvis blir det lite bättre.
Vem vill ha en toa som ser ut som man inte städat den på flera veckor? Inte jag iaf!

Ja, vi fick ju som sagt ut våran hemtenta idag och det var ingen trevlig upplevelse direkt! =(
Tre frågor och tre till fem sidor på varje fråga! Och det va inga lätta frågor direkt heller! Gah! Jag blir tokig!
Meeeen det löser sig säkert! Kommer tillbringa större delen av nästa vecka på bibblan så hittar ni mig inte hemma så vet ni var jag sitter!

Äsch, det löser sig!

Jag lovade ju igår att jag skulle låta bli att låta så bitter! =)
Jag och Malin ska iaf ner och käka på puben sen, det ska bli nice. Är sugen på en öl!



Nej, nu ska jag ta tag i koleran, eller toastädet menar jag!



Pussåkram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cicci

Cecilia heter jag och jag bor i Göteborg. I min blogg får ni följa mig i min vardag, när jag är bitter på att tågen inte går som de ska, när jag pysslar hemma och när jag röjer i köket. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela