Ciccililia

Väntar...

Publicerad 2009-09-26 19:46:37 i Allmänt,

Nu är klockan 19.40 och jag ska vara på kåren kl 20.30...
Jag har ätit och är färdig att gå men har ju ingen lust att stå utanför och uggla i 50 minuter!
Så nu sitter jag här och har tråkigt istället... =(

Jag kanske skulle ta och fixa till sminket, det kanske ökar chansen att få dricks. =D Eller så e det nåt som bara funkar på sjukan... =S

Det ska bli kul iaf, Malin ska ut med några från sin klass och Jonte skulle också ut å ränna så dom lovade att beställa jättejobbiga drinkar av mig. =) Jag lovade att ta för mycket betalt och blanda skitäckliga drinkar. =D
Det går ju på ett ut!


Jag kollade igenom mina böcker förut och som det känns nu så tror jag inte att det kommer bli några problem med tentan men det är ju som sagt som det känns nu... När jag väl sätter igång lär ja ju känna annorlunda... Suck!
Jag slår vad om att jag kommer ha preeeciiiis nio sidor och inte ett tecken mer. Hälften kommer säkert dessutom att vara ordbajs... Jag suger på att ordbajsa...
Nej, det kändes ju bra sa jag!!!


Jag ska gå och bättra på maken nu så jag slipper tänka så mycket... =)


Ha en trevlig kväll!


Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cicci

Cecilia heter jag och jag bor i Göteborg. I min blogg får ni följa mig i min vardag, när jag är bitter på att tågen inte går som de ska, när jag pysslar hemma och när jag röjer i köket. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela