Ciccililia

Nu är det gjort!

Publicerad 2008-12-10 19:51:14 i Allmänt,

Ja, nu har jag skickat in mina kompletteringar på hemtentan. Jag va ju lite osäker på vad det va jag skulle komplettera så jag mailade min lärare och fick reda på att jag bara behövde ändra mina källhänvisningar. Åh, vad jag blev glad! =) Trodde att jag skulle få komplettera en fråga men det slapp jag. =) Känns skönt!
Men inte kan man lugna ner sig för det! Nä, nu har jag fått reda på att vi kommer ha omtenta på juridiken den 19e december och jag har ju bokat biljett hem till den 16e!!!! SUCK!
Nu e det ju inte säkert att jag kommer få göra omtenta men tänk OM! Då måste jag stanna TRE dagar extra och det vill jag verkligen inte!
Får helt enkelt hålla tummarna STENHÅRT för att jag får G!
Jag har ju tjatat så mycket om min hemlängtan och det hade vart katastrof om jag var tvungen att stanna kvar! Just därför är jag sjukt nervös nu! Blä blä blä!!!

Kollar Nobelfesten nu på SVT, asså det verkar ju vara en sjukt tråkig fest asså! Men jag ska inte sticka under stolen med att jag inte hade haft något emot att gå på den MEN BARA om jag fick sitta vid honörsbordet! Helst bredvid drottningen eller Viktoria. Möjligtvis kungen men helst inte...
Fatta att få ställa alla dom där konstiga frågorna som ingen utanför deras vännerkrets ställer. Och jag hade ju absolut inte kallat dom för ers kungliga höghet eller kronprinsessan eller nåt annat tramsigt!
DU heter det på svenska nu för tiden, detta är 2000-talet!
Vi behöver inte ens något snyltande kungafamilj!

Nog sagt om den saken...

Jag vill bara komma hem till gbg och uppmanar härmed ALLA som läser detta att hålla tummarna för mig resten av veckan så att jag slipper omtenta! Det är fan allt jag kan tänka på nu! =(


Jaja, nu ska jag kolla lite Bonde söker fru och sen ska jag plugga lite Arbetsrätt tänkte jag...

Puss på er!

(Och mormor och morfar kan ju ha det så jävla bra under sina månader i Thailand tycker jag!!!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cicci

Cecilia heter jag och jag bor i Göteborg. I min blogg får ni följa mig i min vardag, när jag är bitter på att tågen inte går som de ska, när jag pysslar hemma och när jag röjer i köket. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela