Ciccililia

Nöjd med mig själv idag också! =) Och snö e det ute också!

Publicerad 2008-03-18 11:40:33 i Allmänt,

Ja, det va ju en smärre chock när man kom utanför dörren i går morse! Va inte alls beredd på att det skulle vara snöa och möttes av världens snöstorm typ! Eller a, kanske inte snöstorm men fan av det blåste!

Idag är det iaf jättefint väder, solen lyser och det glittrar på de få ställen där det fortfarande finns snö och de livsfarliga isfläckarna i trappan glänser!
ja, jag höll på att ramla nu när jag skulle ner till gymmet i morse...

Pilates för första gången idag, det va jag och tanterna! Det är typ alltid så på morgon och förmiddagspassen. Men det är trevligt, man känner sig mindre ful då... Fastän vissa av tanterna är mycket bättre än mig!

Gick på bandet en halvtimme innan passet också, hade tänkt att gå minst en timme för att halvt om halvt kompensera för att jag skippade gymmet igår men det gick ju inte enligt planerna eftersom jag tänkt vara där abolut senast åtta men jag försov ju mig själv klart så det fick som det blev!

Drink med Jennie idag vid 18. =) Ska bli nice! Hon fyller ju faktiskt 22 år idag! Sötisen! Vi börjar bli så gamla!
Några av mina närmaste vänner har passerat 25 och andra är där och nosar!

När jag va liten hade jag nån konstig uppfattning om just 25.
När man va 25 så va man ju verkligen vuxen! Man hade ett jobb, man va gift och hade minst ett barn. det va så jag trodde att man skulle ha det när man va 25 men jag har för länge sen insett att så inte kommer bli fallet för mig... Och nästan alla i min omgivning!

Men nu är jag iaf på väg i rätt riktning! Har ju som sagt sökt till högskolan igår och nu väntar högskoleprovet och sen ska man gå och va nervös för vilken skola man ska komma in på och sen börjar man plugga!
=)


Nä, nu ska jag börja göra mig iordning så jag är fin när jag träffar Jennie om 6 timmar! Ska inte ta så lång tid på mig men jaghar lite andra saker att göra också!
haha!

Puss till alla och en speciell till min lilla Dalkulla som lämnat mig helt ensam på Redegatan... Det är väldigt tyst här nu! =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cicci

Cecilia heter jag och jag bor i Göteborg. I min blogg får ni följa mig i min vardag, när jag är bitter på att tågen inte går som de ska, när jag pysslar hemma och när jag röjer i köket. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela