Ciccililia

Weeee!

Publicerad 2008-10-15 20:06:59 i Allmänt,

Fick ett trevligt telefonsamtal från min kära far igår där han föreslog att han skulle ta med sin lilla fru till kalmar på söndag och bjuda på födelsedagsmiddag. =)
Det är han som fyller år men jag tycker att det är ett bra initiativ att han vill bjuda, jag e ju fattig student! Haha!
Nu ska jag bara komma på nåt bra att köpa till honom, han fyller ju ändå 50. =)

Imorgon har vi litteraturseminarium och på kvällen ska vi gå till Mollys där det är musikquiz, vi vann ju när jag va där sist. Har ju en värdecheck på 89 kronor som jag kan äta och dricka för.
Dom andra var där förra torsdan också kom på andra plats så nu måste dom ju dit igen för att försvara sin pallplats.

Kollar på Halv åtta hos mig. Asså det är så jävla bra! Sjukt kul programidé. Fan, jag hade inte pallat att laga mat sådär, jag hade tyckt att det va jättekul men jag är ju alltid sjukt sen med allt och jättedålig på att organisera. haha!

Nä, nu börjar Bonde söker fru så nu måste jag sluta! =D


Pusspuss!


P.s. Roligt att ni gillar min blogg och håller koll på mig här på andra sidan landet. ;)

Kommentarer

Postat av: pappelappsen

Publicerad 2008-10-17 15:10:46

Hej gumman. Hitta en restaurang med öländska kroppkakor så får du hur mycket champagne som helst, för det ska vi väl ha. Aaahh, den whiskyn var god. Ses på söndag m

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cicci

Cecilia heter jag och jag bor i Göteborg. I min blogg får ni följa mig i min vardag, när jag är bitter på att tågen inte går som de ska, när jag pysslar hemma och när jag röjer i köket. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela