Ciccililia

SNÖÖÖÖÖ!

Publicerad 2009-12-15 23:21:57 i Allmänt,

Japp, det snöar i Kalmar!
Det pratas om en VIT JUL!!! Weee! Men antagligen inte i Göteborg! Fast det är ju inte julafton än så hoppet finns ju fortfarande kvar. =)

Julstämning är på topp för mig nu iaf! =)


Tyvärr känns tanken på skolan inte alls lika kul, det är som sagt mycket nu. Fick ett mail från våran lärare i förra kursen som sa att vi i våran grupp måste göra om en gruppuppgift för att bli godkända på det momentet, SUCK!! En sak till liksom! Men det ska väl gå bra det med.
Det är bara fem dagar kvar tills jag åker hem (om man inte räknar med idag) så det är väl bara att bita ihop.

Kan ju berätta en rolig sak med, jag har äntligen klippt mig igen! Orkar inte lägga upp en bild men ni får hålla koll efter bilder från julen. =)


Avslutar med en fiiiin bild:

Så här vitt och fint var det när jag kom ut från styrelsemötet tidigare ikväll! NICE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cicci

Cecilia heter jag och jag bor i Göteborg. I min blogg får ni följa mig i min vardag, när jag är bitter på att tågen inte går som de ska, när jag pysslar hemma och när jag röjer i köket. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela