Ciccililia

Weeeeee!

Publicerad 2009-07-21 22:38:54 i Allmänt,

Är nu en stolt ägare till en lila Sony vaio!
För er oinvigda så är det alltså en lila bärbar dator! ;p



Visst är den fiiiiin! =D
Jag tänkte köpe en rosa först men den fanns inte och nu måste jag erkänna att jag e rätt glad för det, den lila är mycket coolare. =)


Måndagen var jättemysig, mamma och jag åkte in till stan och mötte upp Emma, sen gick vi och åt lunch på en grekisk resturang som jag glömt av namnet på.
När maten och vinet var slut gick jag och Emma vidare till Bergakungen för att se Harry Potter och halvblodsprinsen.
Jag tyckte den var bra och Emma tyckte som vanligt att det var fruktansvärt frustrerande att vissa scener inte stämde överens med boken. Haha!
När filmen var slut mötte jag upp Per och vi åkte till MediaMarkt i Bäckebol för att kolla om det fanns nån bra dator till mig!
Jag föll ju huvudstupa för den rosa datorn och när jag faller så kan jag ju inte tänka mig nåt annat!

Men dom hade bara svarta, bruna och röda kvar och det tyckte jag inte om...
Det var bara att åka hem utan dator och jag var inte glad kan jag säga.
Vi åkte hem och hade det mysigt istället.

På lördag ska vi gå ut och käka middag, det ska bli nice, Mer romantik tack! ;D

Men innan dess, jobb jobb jobb....

Nu ska jag fortsätta surfa på min nya dator och kolla på So you think you can dance. Love it! =D


Pusspuss!



GLÖM INTE!!!


Oh my love, my darling
I've hungered for your touch
A long lonely time,
And time goes by so slowly
And time can do so much,
Are you still mine?
I need your love,
I need your love
God speed your love to me
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cicci

Cecilia heter jag och jag bor i Göteborg. I min blogg får ni följa mig i min vardag, när jag är bitter på att tågen inte går som de ska, när jag pysslar hemma och när jag röjer i köket. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela