Ciccililia

Sooooooooooool!

Publicerad 2010-03-04 12:40:50 i Allmänt,

Nu lyser solen för tredje dagen i rad här i Göteborg! Hur härligt som helst!

Jag har kommit en bra bit med uppgiften och har nu tagit en liten blogg+ göra-mig-iordning-paus.

Snart är det lunchdags och eftersom Per är på bättringsvägen ska vi ta en promenad runt Härlandatjärn och sen käka lunch på cafét Trätorget. Inte världens mysigaste café men mysigt att äta ute med Per =)

När vi kommer tillbaka ska jag ta tag i det sista på uppgiften. Som jag gnällde om igår har jag ju haft så sjukt dålig motivation och karaktär att jag inte kommit nånstans med uppgiften men idag känner jag att jag faktiskt måste få klart den.
Har bara ett rättsfall kvar och har redan hittat ett och läst igenom det. Har helt enkelt bara en analys kvar och det borde inte ta så lång tid.
Sen ska jag ju självklart finslipa lite med men det ska ju inte heller ta mycket tid. =)


I helgen serjag fram emot en dejt med brudarna och mer soliga promenader! Jag blir så lycklig av solen och att det ÄNTLIGEN är lite ljust, inte bara från snön utan från SOLEN!!! <3


Nä, hopp in u duschen va det! =D


Hoppas alla får en underbar och solig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cicci

Cecilia heter jag och jag bor i Göteborg. I min blogg får ni följa mig i min vardag, när jag är bitter på att tågen inte går som de ska, när jag pysslar hemma och när jag röjer i köket. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela