Ciccililia

Komplettering...

Publicerad 2011-04-29 19:03:37 i Allmänt,

Är i stort sett klar med kompletteringen nu. Satt fram till typ halv fyra och nu är jag väl nöjd... Eller a, nöjd ska jag väl inte säga för jag måste medge att jag inte riktigt har förstått hela min lärares kritik men ska dit på måndag och prata lite med henne så att jag inte har missförstått nåt. Det sista jag vill nu är ju att få göra en omtenta, det hade ju sugit fetröv!

Lagade korvstroganoff till middag idag, det är så grymt gott! Det va ett tag sen jag år det nu. Efter det blev det en prommis på Stensö med Madde och Mallan, himla trevligt. =) Jag och Madde har ju sagt att vi ska börja jogga men pga sjukdomar som aldrig vill gå över och besök hemhemma har det inte blivit av än så vi får se detta som ett steg i rätt riktning. Vi gick ju liksom i motionsspåren iaf!

Inte lika trevligt var att skoskavet jag haft på högerfoten gick upp igen... Som tur va har jag ju skavsårsplåster hemma nu så jag kan gå ut. =)

Ikväll är det lugna puckar som gäller, ska upp tidigt imon och plugga och sen vid 15 börjar jag jobba och ska jobba natten. Det blir med andra ord Så ska det låta och häng med Malin här på Tullen. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cicci

Cecilia heter jag och jag bor i Göteborg. I min blogg får ni följa mig i min vardag, när jag är bitter på att tågen inte går som de ska, när jag pysslar hemma och när jag röjer i köket. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela