Ciccililia

Så mycket förändring!

Publicerad 2011-02-26 13:26:14 i Allmänt,

Ja, idag har det verkligen varit förändringarnas dag! Har varit hos varenda optiker på kvarnholmen och kollat efter ett par nya glasögon. Hittade ett par som jag blev helt kär i, gjorde synundersökning och nu är dom beställda! Wuhu! Det var verkligen på tiden!

Har dessutom bytt foundation idag. Det kan ju tyckas vara en småsak men det är faktiskt riktigt jobbigt. Har haft en från Clinique innan men tydligen är det nåt vajsing med konsistensen så dom har pausat produktionen nu. Det fick bli en från Lancome i stället. Ska testa den idag. Hoppas att den känns lika bra som min förra.

Hämtade ut min ring idag också. Blev så glad när jag såg den att jag satte den direkt på fingret, betalade och gick hem. Men nu när jag tittat närmare på den ser jag att han bara har polerat den och inte förgyllt den som jag trodde att han skulle göra. Så nu ser den lite mer gul ut än vit... =S Är inte helt nöjd men är SÅÅÅ trött på alla problem och turer som har vart kring den här ringen! Nu får det vara så här tills per och jag har kommit fram till hur vi ska göra med den. Älskar ju den men det ska inte behöva vara sähär mycket problem med en ring! Jaja, det löser sig väl....

Ikväll ska jag på inflyttninsfest hos Maria. Hon har flyttat till en lägenhet på Ängö, ska bli himla kul att se hur hon bor. =)

Trevlig helg på er! =)

Kommentarer

Postat av: Madde

Publicerad 2011-02-26 16:54:45

Nääe du har verkligen haft otur med ringen! Tråkigt, det viktigaste är ju att du kan ha ringen utan att behöva vara rädd för att den ska hända nåt med den hela tiden. Det kommer lösa sig, det gör det alltid:)

Postat av: pappa

Publicerad 2011-02-27 06:07:55

längtar efter att se min underbara dotters nya look och pussa och krama dig

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cicci

Cecilia heter jag och jag bor i Göteborg. I min blogg får ni följa mig i min vardag, när jag är bitter på att tågen inte går som de ska, när jag pysslar hemma och när jag röjer i köket. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela