Ciccililia

ÄNTLIGEN!

Publicerad 2011-09-14 15:14:34 i Allmänt,

Ja, äntligen har jag öppnat och läst första kapitlet i boken vi ska ha till litteraturseminariet på tisdag. Det var inte en dag för tidigt kan kan säga! Konstigt nog inte så urtråkig som den gav sken av att vara heller! Kan kanske vara för att den hittills bara behandlat lite olika socialpsykologiska teorier som jag redan hade koll på... Aja, känns bra att det går lätt till en början iaf, då kanske jag kan läsa hela boken innan veckan är slut! =) (Eller hur!)


Ett annat äntligen är att mormor och morfar kommer hit! Fast ine förrän den 23e men det är iaf snart. Och på tiden! Jag har bott här i tre år och vi har inte lyckats få till ett enda besök. Men dom är ju pensionärer och dom är ju alltid upptagna!

Idag har jag jobbat, 8-11, sen cyklat hem och pluggat lite, tog en liten tupplur på 30 minuter och ätit lite mat. Nu sitter jag och väntar på att Jessica ska komma hit och sen ska vi åka till missionen och se om det finns något trevligt att köpa. =)
Den bästa shoppingen ever- Jag får nåt nice och pengarna går till välgörenhet! =) Kan det bli bättre?



Världens bästa mormor och morfar (och Ruff)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cicci

Cecilia heter jag och jag bor i Göteborg. I min blogg får ni följa mig i min vardag, när jag är bitter på att tågen inte går som de ska, när jag pysslar hemma och när jag röjer i köket. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela