Ciccililia

En natt

Publicerad 2013-02-06 07:01:50 i

Utan sömn! Så känns det iaf... Både jag och Per kände att vi typ inte hade sovit nånting på hela natten! Var helt död när klockan ringde så jag snoozade i nästan en timme och nu sitter jag på det "sena" tåget till jobbet.
Det är inte sent egentligen. Jag är på jobbet typ kvart i åtta så jag hinner. Det är bara det att det är så himla skönt att vara på jobbet lite tidigare och hinna komma igång innan morgonmötet kvart över åtta.
Jag brukar vanligtvis stämpla in tio över sju. Den timmen innan dagen drar igång på allvar är den bästa! Dessutom kan man utan dåligt samvete gå innan fem.
Om arbetet tillåter då...

Igår va jag på indoorwalking, fy fan va mör jag var i benen! Kommer vara helt slut i dem hela dagen tror jag! Haha!
Men det känns bra att äntligen ha kommit igång med träningen och att jag faktiskt tycker att det är kul.

Nej, nu ska jag blunda en stund och samla mer energi inför dagen...

Trevlig onsdag!

Kommentarer

Postat av: Malin Slagbrand

Publicerad 2013-02-06 23:52:24

Gött att du kommit igång! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cicci

Cecilia heter jag och jag bor i Göteborg. I min blogg får ni följa mig i min vardag, när jag är bitter på att tågen inte går som de ska, när jag pysslar hemma och när jag röjer i köket. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela