Ciccililia

Oinspirerad...

Publicerad 2013-02-16 23:55:19 i Allmänt,

Får be om ursäkt för den dåliga uppdateringen. Jag är ju en periodare när det kommer till att blogga!
Det har hänt massa men jag har helt enkelt inte orkat skriva om det...
Kortfattat kan jag beskriva veckan som gått sen jag skrev sist så här:

Jag och Carro fixade biljetter till Beyonces konsert i Sthlm i maj- sjukt glad för det!
Jag har jobbat mycket som vanligt. Dock inte lika mycket och effektivt då jag känt mig lite hängig...
Per och jag myste tillsammans på alla hjärtans dag och jag fick en lergryta i present!
Jag såg Beautiful creatures på bio med mamma.
Jag har storstädat och sett Mellon och blivit irriterad över hur SJUKT dålig musiksmak svenska folket har asså!

Nu har jag krupit ner i sängen med en bok och ska snart sova.
Och vänta på Per... Han dricker öl med en kompis och ska smyga in här hos mig efteråt. Känner jag mig själv rätt kommer jag väl inte somna ordentligt innan han ligger bredvid mig!

God natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cicci

Cecilia heter jag och jag bor i Göteborg. I min blogg får ni följa mig i min vardag, när jag är bitter på att tågen inte går som de ska, när jag pysslar hemma och när jag röjer i köket. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela