Ciccililia

Spinning!

Publicerad 2013-02-03 21:25:49 i

Ensamheten varade inte hela kvällen igår. Per kom på spontanbesök och stannade ända till lunch idag.
Älska spontanitet!

När han gott tog jag det lika lugnt som igår och bara njöt av ledigheten.

Vid halv fem var det slut på njutandet och jag begav mig in till Kungsgatan och Friskis för att möta upp mamma. Vi hade bestämt oss för att utsätta fläsket för ett spinningpass!
Trots att jag svettades floder var jag återigen förvånad över hur pass bra min kondis är trots att jag inte tränat regelbundet på ett år...
Nu säger jag ju inte att den är bra! Nej nej, bara inte lika värdelös som jag förväntat mig!

Nu jag jag krypa ner i min nybäddade säng och läsa lite innan det är dags att släcka. Det va länge sen jag läste innan jag somnar. Det va faktiskt länge sen jag läste över huvud taget. Planet hem från Kenya faktisk...
Kom på nu i helgen hur mycket jag saknat det.
Mjukstartar med Hobbiten, den kan jag aldrig få nog av! :)

God natt på er!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cicci

Cecilia heter jag och jag bor i Göteborg. I min blogg får ni följa mig i min vardag, när jag är bitter på att tågen inte går som de ska, när jag pysslar hemma och när jag röjer i köket. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela