Ciccililia

Tröttheten...

Publicerad 2013-02-19 19:42:17 i Allmänt,

Nu har jag känt mig hängig och varit trött, obeskrivligt trött i nästan en vecka... Jag vaknar med halsont, ont i kroppen och "precis-innan-feber"-känslan i kroppen och kan liksom inte vakna till ordentligt... Sjuuuukt irriterande! 
Igår gick jag och lamig jättetidigt, somnade som en stock men lyckades ändå inte komma upp i tid i morse...
 
Idag blev jag så trött på det så jag bokade ett spinningpass imon och bestämde mig för att den här för-förkylningen jag använt som ursäkt för att inte träna inte duger som undanflykt längre! Kanske är det träning jag behöver för att bli piggare! Om inte annat kanske förkylningen äntligen bryter ut på riktigt! 
Fast jag tippar på att den kommer efter månadsskiftet när allt lugnat ner sig på jobbet och jag börjar slappna av. Så är det ju alltid! 
 
Usch, nu blev det ett sånt där gnäll inlägg till! =( Tyvärr har jag inget häftigt jobb att skriva om eller coola events som jag är bjuden på! Så ni trogna läsare får hålla tillgodo med det lilla jag har att erbjuda. Det råkar förtillfället inte vara roligare än min gråa, kalla, halvsjuka (jag alltså) och stressiga vardag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cicci

Cecilia heter jag och jag bor i Göteborg. I min blogg får ni följa mig i min vardag, när jag är bitter på att tågen inte går som de ska, när jag pysslar hemma och när jag röjer i köket. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela