Ciccililia

2013, vilken start!

Publicerad 2013-01-01 22:18:04 i

Nyår firades hemma hos Emma och Michael, vilken succékväll det var! Hade hur kul som helst men som vanligt är det jag som somnar först!
Haha! Jag orkar ju aldrig vara vaken särskilt länge!

Första dagen på 2013 har varit seg och fylld med bakishäng! Och lite ångest! Fast inte för mig utan för stackars per som tappade sin nya iPhone på vagnen hem! :( Det komplicerar ju minst sagt en del i vardagen... Tycker så synd om honom!

Gårdagen var iaf lyckad och jag hoppas att resten av året blir det med!

Jag avslutar med en helt galen bild från tolvslaget, vi ser ju ut att ha kul iaf! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cicci

Cecilia heter jag och jag bor i Göteborg. I min blogg får ni följa mig i min vardag, när jag är bitter på att tågen inte går som de ska, när jag pysslar hemma och när jag röjer i köket. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela