Ciccililia

Drömmar...

Publicerad 2013-01-16 20:44:02 i Allmänt,

Åh, jag är inne i en fas där jag verkligen inte kan leva i nuet! Det irriterar mig nåt så jävulusiskt!!!
Visst det är bra med drömmar och mål men det gäller ju att vara realistisk också... 
Jag kanske inte ska sitta och kolla på hus på kusten för flera, flera miljoner när jag inte ens har råd att köpa en lägenhet här i stan. Sån är jag flera mil för långt fram! Haha! 
 
Som tur va har jag några realistiska drömmar också eller delmål kanske man ska säga.
 
 
Phu, idag var jag trött när jag kom hem från jobbet! Dagen har som vanligt gått för fort och att-göra-listan är längre inför imorgon än vad den var när jag kom i morse... Jag bockar av en punkt och lägger till två typ. 
Men det är ju det som är tjusningen med mitt jobb. Det finns alltid saker att göra. Det är varierat och klurigt. Ja, som sagt. Det är en himla tur att jag älskar det jag gör! 
 
 
Just nu när det är kallt och ruggigt ute drömmer jag mig tillbaka till varmare breddgrader och Masai mara i Kenya och dom underbara dygnen vi penderade där. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cicci

Cecilia heter jag och jag bor i Göteborg. I min blogg får ni följa mig i min vardag, när jag är bitter på att tågen inte går som de ska, när jag pysslar hemma och när jag röjer i köket. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela