Ciccililia

Jävla Västtrafik!!!

Publicerad 2013-01-24 22:08:59 i

Var duktig och jobbade över idag för att slippa jobba så länge imon. Tänkte ta tåget 18.11 hem men icke sa nicke sa Västtrafik och ställde helt sonika in det tåget samt hänvisade till nästa avgång en timme senare!

Västtrafik som tyckte att det var himla kul att fucka upp ännu mer för sina resenärer och kom med en ersättningsbuss en kvart innan 19.11-tåget skulle gå.
Till saken hör ju att tåget tar en timma och bussen en och en halv! Logik?!

Som tur va hade jag is i magen och väntade till 19.11 och fick jackpot! Tåget gick bara tre minuter försent!

Efter att ha handlat var jag äntligen hemma vig halv nio. Äta och sen göra sig iordning för sängen. Inte mycket till vardag...

Jaja, imon är det fredag och då ska jag och Per ha ordentligt med fredagsmys! <3


Tröttsamt!!!

Kommentarer

Postat av: Maria Jensen

Publicerad 2013-01-25 14:33:02

Då e du värd en massa fredagsmys med din Per :) Hoppas att allt e bra med dig :) kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cicci

Cecilia heter jag och jag bor i Göteborg. I min blogg får ni följa mig i min vardag, när jag är bitter på att tågen inte går som de ska, när jag pysslar hemma och när jag röjer i köket. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela