Ciccililia

Lördag...

Publicerad 2013-01-12 14:02:49 i Allmänt,

Vaknade vid halv sex i morse och var vansinnig för att jag försovit mig! Sen insåg jag att det var lördag och att klockan inte skulle ringa än på ett tag.
Då hade jag redan hunnit bli pigg så jag satte på ett avsnitt av Tankesmedjan på SRplay och somnade som en stock! 
Det är inte det att jag tycker att det är ett dåligt program, tvärtom! Jag tycker dom är jättekul. Däremot är det något lugnande över att bara ligga och lyssna när folk pratar. 
 
Klockan ringde kvart i åtta och det var dags att stiga upp! 
Nu har jag tvättat, varit på systemet och handlat lite mat till ikväll. Ska fixa lite snittar, mums mums mums! 
 
Just nu sitter jag och slötittar på Project runway Sverige innan det är dags att ta tag i disken och börja förbereda inför gästernas ankomst. 
 
Trevlig helg allihop! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cicci

Cecilia heter jag och jag bor i Göteborg. I min blogg får ni följa mig i min vardag, när jag är bitter på att tågen inte går som de ska, när jag pysslar hemma och när jag röjer i köket. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela