Ciccililia

Peppad!

Publicerad 2013-01-10 21:18:54 i Allmänt,

Har varit så sjukt sugen på bubbel hela veckan! Och nu när det är ju så bra att vi tjejer pratade om att träffas i helgen. 
Därför peppade jag till och slog på stort och bjöd in mina brudar på mini-cocktailparty med bubbeltema! 
Jag fixar snittar och alla tar med en (eller flera) flaska/flaskor bubbel! Mums mums! 
 
Så typiskt mig att bli så fanatisk men jag älskar att Go All In! ;)
 
Bra med en lugn helg innan två helger med fest väntar. Ska bli himla kul! Veckorna går ju fortare om man har nåt kul att se fram emot! 
 
 

Kommentarer

Postat av: Barbro Apell

Publicerad 2013-01-12 13:13:40

Du är rolig du. Hoppas att allt är bra med dig. Du låter ju pigg o frisk i alla fall. Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cicci

Cecilia heter jag och jag bor i Göteborg. I min blogg får ni följa mig i min vardag, när jag är bitter på att tågen inte går som de ska, när jag pysslar hemma och när jag röjer i köket. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela