Ciccililia

Saknad...

Publicerad 2013-01-15 18:54:14 i Allmänt,

Idag har jag suttit i möte i stort sett hela dagen, är helt slut i huvudet. Har dessutom haft huvudvärk som inte vill ge med sig sen i söndags som gör att man blir ännu segare... Som tur va har det äntligen släppt nu! 
Jag hoppas den håller sig borta resten av veckan. Vi börjar närma oss månadsskiftet och den mest hektiska tiden på jobbet. Då vill man vara på topp! 
 
Idag är det en vecka sen jag och Per träffades sist... Det känns lite tungt. Han har ju blivit lite bättre nu och eftersom han har tenta på torsdag spenderar han all sin vakna tid med att plugga. Han ligger ju några veckor efter nu när han varit sjuk så han har en del att ta igen. Stackarn! 
Men på fredag har vi planerat in en myskväll och oj va mycket mys vi har att ta igen då! ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cicci

Cecilia heter jag och jag bor i Göteborg. I min blogg får ni följa mig i min vardag, när jag är bitter på att tågen inte går som de ska, när jag pysslar hemma och när jag röjer i köket. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela