Ciccililia

Sista veckan i januari

Publicerad 2013-01-28 19:16:22 i Allmänt,

Tiden bara flyger förbi. Nu har det nästan gått en hel månad av 2013 och det känns som att det va igår vi firade nyår!
 
Idag tog jag mig äntligen bort till Friskis och köpte mig ett all-årskort. Äntligen!
Jag fattar inte att jag inte tränat på ett år! Med undantag för några löprundor i somras har jag bara gått promenader under hela 2012... Det är ett under att jag inte väger över hundra kilo!!! 
Nej, nu är det dags att ta tag i träningen och sitt liv igen! Jag är sjukt pepp! Mamma och jag har redan bokat in en träningsdejt på söndag. Spinning! Phu! Som tur va är det bara ett baspass! 
 
Taggad!!!
 
Vill även passa på att tacka alla er som var här i lördags! Hade en toppenkväll. =) Tyvärr tog jag inga bilder, min iPhone fick agera jukebox och jag har ju ingen kamera... =( 
 
Usch, nu är det dags att betala räkningarna... Är inte sugen direkt... =S 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cicci

Cecilia heter jag och jag bor i Göteborg. I min blogg får ni följa mig i min vardag, när jag är bitter på att tågen inte går som de ska, när jag pysslar hemma och när jag röjer i köket. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela