Ciccililia

Tillbaka i vardagen...

Publicerad 2013-01-07 19:31:00 i Allmänt,

Nu är jag inte sjuk längre! Vem orkar det! Nä men ärligt talat hade jag väldigt tur!
Stackars Per har åkt på körtelfeber! Har är inne på tredje veckan med sjukdom nu! Idag har han tappat rösten helt!
Jag hade som sagt en himla tur som bar fick feber! 
Klappar mitt krymma immunförsvar på axeln som klarat både halsfluss och körtelfeber! ;P
 
I söndags kände jag mig mycket piggare och tog tag i julen här hemma! Nu finns det bara en burk med pepparkakor i skafferiet som skvallrar om att det firats jul i den här lägenheten! 
Väldigt skönt att bli av med julen och få upp mina ljusa gardiner, vår, ljus och värme ligger framför oss nu! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cicci

Cecilia heter jag och jag bor i Göteborg. I min blogg får ni följa mig i min vardag, när jag är bitter på att tågen inte går som de ska, när jag pysslar hemma och när jag röjer i köket. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela